FAQ

FAQ – Ako vám môžeme pomôcť?

1. Máte k dispozícii parkovisko? Koľko stojí?
Parkovanie pre ubytovaných hostí je možné v oblasti verejného parkovania
na Komenského ulici za maximálny denný poplatok 3 €.

 

2. V akom čase sú podávané raňajky?
Raňajky je možné objednať priamo pri rezervácii ubytovania alebo
prostredníctvom aplikácie Alfred v sekcii služby najneskôr do 20:00
predchádzajúceho dňa. Raňajky sú servírované na izbu v čase od 7:30 do
9:30.

 

3. V akom čase je Check in a Check out?
Check in je možný od 14:00. Hosť je povinný sa odubytovať najneskôr do
10:00 posledného dňa pobytu, aby bolo možné pripraviť izbu pre ďalších
hostí.

 

4. Čo robiť, keď niečo stratíme v priestoroch hotela?
Ak stratíte alebo zabudnete nejaký predmet v priestoroch hotela, ihneď
nás informujte na t.č. 0948 633 514. Ak sa počas vášho pobytu nájde
stratená vec, hotelový personál vám ju uschová.
V prípade, že ste už opustili hotel a potom si uvedomili, že vám niečo chýba,
urobíme všetko preto, aby sme danú našli. Následne vám bude stratená
vec zaslaná na vašu adresu.

 

5. Poskytujete pre deti aj iné vybavenie na izbu?
Pre deti do 3 rokov zabezpečujeme zapožičanie detskej postieľky v cene 20
€. Pre dostupnosť vybavenia odporúčame rezervovať si vybavenie vopred.

 

6. Je možné na izbu poskytnúť prístelku?
Áno, do izby je možné na základe dostupnosti pripraviť jednu prístelku, ktorú
je potrebné vyžiadať pri rezervácii pobytu v cene 20 €. V izbách typu Deluxe
je možné pripraviť 2 prístelky.

 

7. Je Wi-Fi bezplatné?
Áno, Wi-Fi je bezplatné a k dispozícii priamo na izbách ako i vo všetkých
verejných priestoroch hotela.

 

8. Sú k dispozícii izby pre imobilných hostí?
V súčasnosti hotel neponúka izby pre zdravotne znevýhodnené osoby.

 

9. Sú k dispozícii izby pre fajčiarov?
Hotel je nefajčiarsky a fajčenie je zakázané vrátane elektronických cigariet.
V prípade porušenia tohto nariadenia má hotel právo účtovať hosťovi 100 €
za znečistenie izby a odstránenie zápachu.

 

10. Je voda z vodovodu pitná?
Voda z vodovodu je na všetkých izbách pitná. Voda je jeden z
najvzácnejších zdrojov, prosím majte na pamäti úspornú spotrebu pitnej
vody.

 

11. Koľko stojí taxi v Košiciach?
Pre najrýchlejšie a najlacnejšie objednanie taxi služby odporúčame využiť
aplikáciu Bolt.

 

12. Akými dokladmi sa mám preukázať pri nástupe na pobyt?
Pri nástupe na pobyt nie je potrebné sa preukázať žiadnymi dokladmi, náš
hotel je bezkontaktný a teda neposkytuje služby recepcie, z tohto dôvodu je
potrebné vyplniť všetky údaje o ubytovanom hosťovi vopred. Po vyplnení
údajov a úhrade rezervácie Vám bude v deň príchodu zaslaný PIN kód pre
vstup do hotela a hotelovej izby.

 

13. Ako mám postupovať v prípade, že na pobyt nemôžem nastúpiť?
V prípade, že nemôžete na pobyt nastúpiť, prosíme, kontaktujte nás mailom
na recepcia@hotelmichaelspalace.sk alebo telefonicky na telefónnom čísle
0948 633 514.

 

14. Dá sa po úhrade zrušiť alebo zmeniť moja rezervácia?
Poplatky v prípade zrušenia rezervácie:
–  do 24 hodín pred termínom nástupu – bez storno poplatku
– 24 hodín a menej pred termínom nástupu – 100% z ceny pobytu
Rezerváciu je možné zmeniť najneskôr do 48 hodín pred termínom nástupu.

 

15. Je potrebné pobyt uhradiť vopred alebo ho stačí uhradiť až pri
príchode?

Náš hotel je bezkontaktný a teda neposkytuje služby recepcie, z tohto
dôvodu je potrebné zaplatiť za pobyt vopred cez platobnú bránu. Po
úhrade rezervácie Vám bude v deň príchodu zaslaný PIN kód pre vstup do
hotela a hotelovej izby.

 

16. Je povolený vstup so zvieraťom?
Nie, vstup so zvieraťom povolený u nás nie je. Ďakujeme Vám za
pochopenie.

 

17. Ako postupovať, ak si chcem uplatniť rekreačný poukaz?
Objednávajte pobyt na meno osoby, na koho bude vystavený rekreačný
poukaz. Rezerváciu je potrebné uhradiť z účtu osoby, na ktorú sa bude
rekreačný poukaz vystavovať. Po úhrade rezervácie a vyplnení
kompletných check in údajov Vám bude automaticky zaslaná faktúra pre
uplatnenie rekreačného poukazu.


Newsletter