FAQ

FAQ – Ako vám môžeme pomôcť?

1. Máte k dispozícii parkovisko? Koľko stojí?

Parkovanie pre ubytovaných hostí je možné na verejnom parkovisku na
Komenského ulici za maximálny denný poplatok 6 €.

2. V akom čase sa podávajú raňajky?

Raňajky si môžete objednať priamo pri rezervácii ubytovania alebo
prostredníctvom aplikácie Alfred v sekcii služieb najneskôr do 20.00 hod.
predchádzajúceho dňa. Raňajky sa podávajú v reštaurácii od Po – Pia od 7:00 do 9:30 hod. a So – Ne od 7:30 do 9:30 hod.

V prípade malého počtu hostí si hotel vyhradzuje právo zmeniť spôsob podávania raňajok.

3. V akom čase je Check in a Check out?

Check in je možný od 14.00 h. Hosť je povinný odhlásiť sa najneskôr
najneskôr do 10.00 hod. v posledný deň pobytu, aby bolo možné pripraviť izbu
pre ďalších hostí.

4. Čo robiť, ak niečo stratíme v priestoroch hotela?

Ak stratíte alebo zabudnete nejakú vec v priestoroch hotela, okamžite nás informujte na
tel. 0948 633 514. Ak sa stratený predmet nájde počas vášho pobytu, personál hotela
vám ho uschová. V prípade, že ste už opustili hotel a potom ste zistili, že sa
niečo stratilo, urobíme všetko pre to, aby sme to našli. Následne bude stratený predmet
zaslaná na vašu adresu.

5. Poskytujete aj iné vybavenie izieb pre deti?

Pre deti do 3 rokov poskytujeme prenájom detskej postieľky v cene
€20. Pre dostupnosť vybavenia odporúčame rezervovať vybavenie v
vopred.

 

6. Je možné poskytnúť v izbe prístelku?

Áno, v izbe je možné pripraviť jednu prístelku na základe
dostupnosti, o ktorú je potrebné požiadať pri rezervácii pobytu za cenu
€20. V izbách Deluxe je možné pripraviť 2 prístelky.

7. Je Wi-Fi pripojenie na internet bezplatné?

Áno, Wi-Fi je bezplatné a je k dispozícii v izbách, ako aj vo všetkých verejných
priestoroch hotela.

8. Sú k dispozícii izby pre imobilných hostí?

V súčasnosti hotel neponúka izby pre imobilné osoby.

9. Sú k dispozícii izby pre fajčiarov?

Hotel je nefajčiarsky a fajčenie je zakázané vrátane elektronického
cigariet. V prípade porušenia tohto nariadenia má hotel právo
účtovať hosťovi poplatok 200 EUR za znečistenie izby a odstránenie zápachu.

 

10. Je voda z vodovodu pitná?

Voda z vodovodu je pitná vo všetkých izbách. Voda je jedným z najvzácnejších zdrojov,
majte, prosím, na pamäti hospodárnu spotrebu pitnej vody.

11. Koľko stojí taxík v Košiciach?

Pre najrýchlejší a najlacnejší spôsob objednania taxi služby odporúčame
použiť aplikáciu Bolt.

 

12. Aké doklady musím predložiť pri nástupe na pobyt?

Pri nástupe na pobyt nie je potrebné predkladať žiadne doklady, naše
hotel je bezkontaktný, a preto neposkytuje recepčné služby, pre
tohto dôvodu je potrebné vyplniť všetky informácie o ubytovanom
hosťa vopred. Po vyplnení údajov a zaplatení za rezerváciu,
vám bude v deň rezervácie zaslaný PIN kód na vstup do hotela a hotelovej izby
príchodu.

13. Ako mám postupovať, ak nemôžem začať pobyt?

Ak nemôžete začať svoj pobyt, kontaktujte nás e-mailom na adrese
recepcia@hotelmichaelspalace.sk alebo telefonicky na čísle 0948 633 514.

14. Môžem svoju rezerváciu po zaplatení zrušiť alebo zmeniť?

Poplatky v prípade zrušenia rezervácie:
– do 24 hodín pred dátumom začiatku rezervácie – bez storno poplatku
– 24 hodín alebo menej pred dátumom začiatku pobytu – 100 % ceny pobytu
Rezerváciu je možné zmeniť najneskôr 48 hodín pred začiatkom
dátumom začiatku pobytu.

15. Je potrebné zaplatiť za pobyt vopred alebo stačí, ak ho uhradíte
pri príchode?

Náš hotel je bezkontaktný, a preto neposkytuje služby recepcie,
z tohto dôvodu je potrebné zaplatiť za pobyt vopred prostredníctvom
platobnej brány. Po úhrade rezervácie sa vám pridelí PIN kód pre
vstup do hotela a hotelovej izby vám bude zaslaný v deň príchodu.

16. Je povolený vstup so zvieraťom?

Nie, vstup so zvieraťom tu nie je povolený. Ďakujeme za vašu
pochopenie.


Newsletter