FAQ

FAQ – Ako Vám môžeme pomôcť?

1. Máte k dispozícii parkovisko? Koľko stojí?

Parkovanie pre ubytovaných hostí je možné na verejnom parkovisku na Komenského ulici za maximálny denný poplatok 6 €.

2. V akom čase sa podávajú raňajky?

Raňajky si môžete objednať priamo pri rezervácii ubytovania, alebo prostredníctvom aplikácie Alfred v sekcii služieb najneskôr do 20.00 hod. predchádzajúceho dňa. Raňajky sa podávajú v reštaurácii od Po – Pia od 7:00 do 9:30 hod. a So – Ne od 7:30 do 9:30 hod.

V prípade malého počtu hostí si hotel vyhradzuje právo zmeniť spôsob podávania raňajok.

3. V akom čase je Check-in a Check-out?

Check-in je možný od 14:00 h. Hosť je povinný sa odhlásiť najneskôr do 10:30 hod. v posledný deň pobytu, aby bolo možné pripraviť izbu pre ďalších hostí.

4. Čo robiť, ak niečo stratíme v priestoroch hotela?

Ak stratíte alebo zabudnete nejakú vec v priestoroch hotela, okamžite nás informujte na tel. 0948 633 514. Ak sa stratený predmet nájde počas vášho pobytu, personál hotela
Vám ho uschová. V prípade, že ste už hotel opustili a zistili že sa niečo stratilo, urobíme všetko pre to aby sme to našli. Následne bude stratený predmet zaslaný na Vašu adresu.

5. Poskytujete aj iné vybavenie izieb pre deti?

Pre deti do 3 rokov poskytujeme prenájom detskej postieľky v cene €20. Pre dostupnosť vybavenia odporúčame rezervovať vybavenie vopred.

6. Je možné poskytnúť v izbe prístelku?

Áno, v izbe je možné v prípade dostupnosti pripraviť jednu prístelku za cenu €20. Je o ňu potrebné požiadať pri rezervácii pobytu. V izbách Deluxe je možné pripraviť 2 prístelky.

7. Je Wi-Fi pripojenie na internet bezplatné?

Áno, Wi-Fi je bezplatné a je k dispozícii v izbách, ako aj vo všetkých verejných priestoroch hotela.

8. Sú k dispozícii izby pre imobilných hostí?

V súčasnosti hotel neponúka izby pre imobilné osoby.

9. Sú k dispozícii izby pre fajčiarov?

Hotel je nefajčiarsky a fajčenie vrátane elektronických cigariet je zakázané. V prípade porušenia tohto nariadenia má hotel právo účtovať hosťovi poplatok 200 EUR za znečistenie izby a odstránenie zápachu.

10. Je voda z vodovodu pitná?

Voda z vodovodu je pitná vo všetkých izbách. Voda je jedným z najvzácnejších zdrojov, prosíme šetrite vodou!

11. Koľko stojí taxík v Košiciach?

Pre najrýchlejší a najlacnejší spôsob objednania taxi služby odporúčame použiť aplikáciu Bolt.

12. Aké doklady musím predložiť pri nástupe na pobyt?

Pri registrácii na recepcii v čase od 9:00 do 21:00 je potrebné predložiť občiansky preukaz, resp. cestovný pas. V prípade self-checking je potrebné vyplniť všetky údaje už pri bookingu. Po úhrade rezervácie Vám bude vygenerovaný mobilný kľúč, pre vstup do hotela a hotelovej izby.

13. Ako mám postupovať, ak sa na pobyt nemôžem dostaviť??

Ak sa na pobyt nemôžete dostaviť, kontaktujte nás e-mailom na adrese recepcia@hotelmichaelspalace.sk alebo telefonicky na čísle 0948 633 514.

14. Môžem svoju rezerváciu po zaplatení zrušiť alebo zmeniť?

Poplatky v prípade zrušenia rezervácie:
– do 24 hodín pred dátumom začiatku rezervácie – bez storno poplatku
– 24 hodín alebo menej pred dátumom začiatku pobytu – 100 % ceny pobytu
Rezerváciu je možné zmeniť najneskôr 48 hodín pred začiatkom dátumom začiatku pobytu.

15. Je potrebné zaplatiť za pobyt vopred alebo stačí, ak ho uhradíte
pri príchode?

Pobyt je možné uhradiť na recepcii od 9:00 do 21:00. Mimo týchto hodín je potrebné vyplniť online self-checking. Po úhrade rezervácie Vám bude vygenerovaný mobilný kľúč, pre vstup do hotela a hotelovej izby.

16. Je povolený vstup so zvieraťom?

Nie, vstup so zvieraťom nie je povolený. Ďakujeme za pochopenie.

17. Ako často sa počas pobytu upratuje izba?

Aby dochádzalo k minimálnemu kontaktu chyžných s osobnými vecami hostí, izba sa počas Vášho pobytu neupratuje. Ak si želáte izbu upratať, či vymeniť uteráky, vyveste von ceduľku na dvere do 13:00 hod. Posteľné prádlo sa mení po 3. noci pobytu.


Newsletter